Sunday, May 8, 2011

Man United

Agak lama tidak berada di sini ya. Aku sebenarnya busy. Tak sempat nak update apa-apa dalam ni. Maksud aku kalau mengadap benda hina ni, idea aku tak ada. Time isap rokok ada pulak, time berak ada pulak, time jalan ada pulak.

Ntah la. Aku pun tak faham. Kau kau pun mesti tak faham kan. Jap lagi aku nak tengok bola. Man Utd lawan Chelsea. Pasukan paling konpiden di alam maya ini. Ntah la. Macam paling hebat je diorg kan. Menang EPL baru brapa kali. Da nak berlagak. Dulu zaman Gianfranco Zola, Chelsea ni tahap tahap Everton jah bai. Kalau bukan kerana orang kaya beli. Tak ada jadi macam sekarang ni.

Eh. Aku nak cakap pasal Man Utd atau Chelsea ni? Santoloyo!!

Ada siapa-siapa yang rajin nak tolong basuhkan berak aku tak??

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.