Saturday, June 25, 2011

Lima Minit Pun Jadilah

Aku saspek ada binatang dalam kepala aku ni. Sakitnya kemain menikam.

U L A T !!!!

Kalau la boleh belah kepala ni. Lepastu bersihkan mana-mana kotoran dalamnya. Dah lama aku buat. Aku dapat rasakan macam ada ulat bergerak-gerak dari pipi kiri naik ke kepala. Kemudian berpatah balik ke pipi.

Ketika itu aku rasakan macam menghadapi maut. Sakit bukan kepalang. Hingga aku tak peduli berapa dan kapsul apa aku telan.

Harapan cuma satu. Agar aku tertidur dan dapat melupakan sakit ini. 5 minit pun jadilah!

Harap ada yang bertolak ansur. Tak dapat 10 orang, seorang pun jadi lah. Tak dapat berjam-jam, 5 minit pun jadilah.

Acticfast pun kalau dulu 2 bijik sekali makan sekarang da up 3 bijik sekali jalan.

Sudah la sakit. Kau menang

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.