Wednesday, June 22, 2011

Operation Support Analyst -----> I.T Receiver

Aku tengah kecelaruan mental ni. Tak tenang emosi. Ahh! Serabut!

Mari aku kasitau :::::

"Bermula Julai, tidak akan kelihatan lagi I.T Receiver berperut boroi. Hanya yang ada cuma belia wawasan yang biasa-biasa sahaja pada pandangan mata kasar". Tuesday 5.40pm via face2face.

Status facebook aku 21 Jun 2011. Time tu baru lepas meeting.

Argh! Menyampah aku jadi Receiving! Bukan tak boleh bawak, masalahnya itu bukan "root" aku. Itu bukan bidang aku. Maksudnya aku akan jadi tak optimum bila berada di situ.

Jika dilihat dari kacamata insan minda-emosi positiviti, ok jugak sebab aku akan kurang berlegar di depan mata Boss. Dari duduk office jah. Aku bebas berkarisma di luar lingkungan pandangannya. Tapi tu lah dia. Hah!

Bukan bidang aku. Macam pemain pertahanan pasukan bola sepak negara tiba-tiba disenaraikan sebagai peserta terjun papan anjal Sukan Sea. Sungguh "mismatch" bukan.

Harap-harap la apa yang boss aku cakap "U kena stay receiving sementara kita dapat approved dari Area Manager untuk transfer I.T Receiver dari PJ" itu bukan wayang untuk menyedapkan hati aku.

Semoga malam sabtu nanti hantu supermarket berjaya ditewaskan

Seig Heil! Auuuuuuuuuu! <--- stail tarzan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.