Sunday, June 5, 2011

Menangis Kot

Aku sebenarnya kuat. Aku tau. Aku kenal diri aku. Aku boleh hadapi semua ni. Sendiri. Aku boleh pergi. Aku boleh redah. Aku boleh langgar. Aku boleh. Aku tak takut. Aku dah biasa hadapi semua ni. Aku tak pernah mengalah. Aku tau. Aku ingat semua yang pernah aku lalui. Aku tau pedihnya. Aku kenal sakitnya.

Adakalanya aku goyah.
Adakalanya aku jatuh.
Adakalanya aku raung sakitnya.

Andai suatu hari aku menangis. Bukan bererti aku mengalah. Bukan bererti aku menyerah.

Aku cuma melepaskan kelodak yang memberatkan langkahku.
Aku cuma mematikan sel barah yang melemahkan semangatku.

Biarku rasa ringan kembali.
Bersemangat kembali.
Kembali.
Kuat!

Menangis time selsema best. Hingus keluar lancar jah. Sapa-sapa tolong hulurkan tisu. Gua menangis kot. Sedih ni. Keh keh keh

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.